Termeni și condiții

Următorii Termeni și Condiții Generale de Vânzare reglementează oferta și vânzarea de produse și/sau servicii pe site-ul de comerț electronic http://www.efeel.co („Site-ul”). Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții generale înainte de a comanda orice produs.

Media Leaders sro, o companie înregistrată în Slovacia (număr de registru al comerțului 46 406 999 , cod fiscal și număr de TVA SK2023368787, are sediul social în Slovacia, la Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica. Media Leaders este deținătorul comerțului electronic Efeel site-ul

1. Domeniul de aplicare a site-ului web

1.1 Magazinul online efeel este rezervat vânzărilor cu amănuntul. Efeel oferă produse spre vânzare exclusiv clienților „utilizatori finali”, adică „Consumatori”. Este considerat „Consumator” orice persoană fizică care cumpără bunuri în scop care nu are legătură cu nicio activitate comercială, meșteșugărească sau profesională desfășurată în afacerea sa. Dacă utilizatorul nu este „Consumator” este invitat să evite trimiterea comenzilor pe magazinul online; Efeel își rezervă dreptul de a nu procesa comenzile plasate de la utilizatori care nu sunt „Consumator” și orice comenzi care nu respectă politica de afaceri a efeel.

1.2 Toate informațiile conținute în Site nu constituie o ofertă obligatorie pentru vânzarea de produse în nicio țară sau locație.

Produsele oferite spre vânzare pe site-ul web pot fi achiziționate și expediate numai Clienților care locuiesc și indică ca destinație în întreaga lume.

1.3 Achiziționarea Produselor de pe Site este permisă persoanelor care garantează că au cel puțin optsprezece (18) ani și sunt capabile să încheie contracte obligatorii din punct de vedere legal.

1.4 Vânzarea Produselor pe Site constituie un contract la distanță reglementat de Articolele 50 și următoarele. din Decretul Legislativ Slovac N. 206 din 6 septembrie 2005 („Codul Consumatorului”) și prin Decretul Legislativ Slovac N. 70 din 9 aprilie 2003, care conține reglementarea comerțului electronic

1.5 Termenii și condițiile generale de vânzare aplicabile sunt cele publicate la data transmiterii comenzii de cumpărare. Acestea pot fi modificate din când în când, ținând cont de posibile modificări de reglementare. Orice modificări vor intra în vigoare de la data publicării pe site

 

2. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale de Vanzare si incheierea contractului

2.1 Engleza este limba disponibilă pentru încheierea contractului. Contractul este încheiat în Țările Uniunii Europene, așa cum este specificat în paragraful 1.2 de mai sus

2.2 Clientul este obligat să citească cu atenție acești Termeni și Condiții. Clientul este încurajat să descarce, să salveze sau să imprime o copie a acestuia, precum și informații despre Dreptul de Retragere și orice alte informații pe care efeel le furnizează pe Site, fie înainte, fie în timpul procesului de cumpărare.

2.3 Pentru a incheia achizitia unuia sau mai multor Produse de pe Site, Clientul trebuie sa completeze Formularul de Comanda si sa-l trimita catre efeel, pe cale electronica, urmand instructiunile care apar pe Site in fazele de comanda.

2.4 Prin trimiterea unui Formular de Comandă prin intermediul Site-ului Web (redirecționat), Clientul acceptă și este de acord necondiționat să respecte acești Termeni și Condiții Generale de Vânzare în contractul său cu efeel. În caz de dezacord cu privire la anumiți termeni cuprinsi în aceste Condiții Generale de Vânzare, utilizatorul este invitat să nu depună niciun formular de comandă pentru achiziție pe Site

2.5 Efeel va depune Formularele de Comandă într-o bază de date în conformitate cu termenii legii. Clientul poate avea acces la Formularul său de Comandă, prin secțiunea „ http://www.efeel.co/user/in ” de pe Site

2.6 Odată ce Clientul și-a trimis comanda, efeel va trimite un e-mail „Confirmare intrare comandă” prin care confirmă primirea acesteia.
Acest email prezinta un extras din elementele esentiale ale comenzii: date personale introduse de client, adresa de livrare, detalii despre produsele comandate (descriere si cantitate), detalii pret, modalitate de plata, costuri de livrare, eventualele costuri suplimentare precum si ca informații despre Dreptul de Retragere și un Rezumat al Termenilor și Condițiilor Generale de Vânzare. Clientul se obliga sa verifice corectitudinea si sa comunice eventualele corectii prin e-mailul [email protected]
Acest mesaj de e-mail nu constituie acceptarea comenzii, ci doar confirmarea primirii corecte a acesteia de către sistemele corespunzătoare de efeel. Clientul își va găsi și „Numărul de comandă” personal, care trebuie utilizat în orice altă comunicare ulterioară. cu efeel.

2.7 Contractul dintre efeel si Client se va incheia numai atunci cand efeel confirma acceptarea Comenzii prin email „Confirmare Comanda si Expediere”

2.8 Orice e-mail trimis Clientului prin care se confirmă starea comenzii sale (cum ar fi e-mailul „Solicitare de informații suplimentare” sau e-mailul „Notificarea întârzierii livrării”) sau comunicarea orală despre comandă nu trebuie să fie considerată o acceptare a acesteia.
Finalizarea contractului are loc odată cu expedierea produselor comandate, cu excepția cazului în care efeel nu a notificat Clientului neacceptarea acestuia, sau Clientul a solicitat anularea acestuia.

2.9 Efeel își rezervă dreptul de a refuza sau restricționa comenzile care nu oferă suficiente garanții de solvabilitate sau care sunt incomplete sau incorecte. La fel ca și comenzile legate de produse care nu mai sunt disponibile (stoc epuizat)
In aceste propozitii, efeel comunica prin email Clientului in cel mai scurt timp posibil ca contractul nu este incheiat si ca comanda de achizitie nu a fost acceptata, precizand motivele refuzului.
În cazul plății deja finalizate, efeel prevede rambursarea Clientului a sumei deja percepute cu o inversare a tranzacției (vezi art. 13. Modalitate de rambursare)
De asemenea, Efeel își rezervă dreptul de a respinge comenzile de la orice Client cu care efeel are o dispută legală în derulare cu privire la o comandă anterioară. Efeel poate anula orice comandă dacă suspectează vreo activitate frauduloasă și poate refuza să proceseze comenzile de la clienți cu un istoric anterior al comenzilor frauduloase.

3. Informații despre produs și disponibilitatea produsului

3.1 Principalele caracteristici ale fiecărui produs sunt afișate pe fiecare „Pagină cu informații despre produs” pe baza informațiilor furnizate de producători. Efeel își rezervă dreptul de a modifica orice pagină de informații despre produs fără notificare.

3.2 Efeel va încerca să reprezinte imagini cât mai aproape de produsele oferite spre vânzare.
Culorile produselor, insa, pot diferi de cele reale in functie de setarile sistemelor informatice utilizate de utilizator.
Imaginile din Specificațiile produsului pot diferi, de asemenea, în nuanța culorii, dimensiunea sau în legătură cu orice accesorii ale produselor. În sensul contractului de cumpărare va prevala descrierea produsului cuprinsă în formularul de comandă transmis de client

3.3 Pe site-ul web ar putea fi afișate și informații de sprijin pentru achiziție de natură generală, cum ar fi cele găsite, de exemplu, sau în Ghidul de cumpărare Glosar.
Aceste informații sunt furnizate ca simplu material informativ generic, care nu corespunde caracteristicilor reale ale unui singur produs. În sensul contractului de cumpărare va prevala descrierea produsului cuprinsă în formularul de comandă transmis de client.

3.4 Pe „Pagina de informații despre produs” pentru fiecare produs există o secțiune specială care conține informații despre „Disponibilitatea produsului”. Clientul poate achiziționa numai produse cu următoarea mențiune „În Stoc”.
În cazul în care starea Produsului este „ Epuizat ”, Clientul poate proceda la rezervarea produsului și efeel în numele clientului îl va comanda furnizorului. Când produsul este disponibil, efeel va notifica Clientul prin e-mail.

3.5 Vă rugăm să rețineți că adăugarea unui produs în Coșul de cumpărături nu înseamnă că produsul este rezervat automat Clientului.
Produsul este în continuare disponibil pentru cumpărare de către alți clienți până la transmiterea și notificarea de confirmare a Comenzii de către efeel, în conformitate cu acești Termeni și Condiții de vânzare.
Ar putea depinde de comenzile de cumpărare simultane de pe site. Este posibil, din motive tehnice, ca un „produs disponibil”, să se epuizeze din stoc după transmiterea comenzii, de aceea este necesar să așteptați o nouă aprovizionare. În acest caz, Clientul va fi informat imediat prin e-mail („Produs rezervat” sau „întârziere de livrare”) și poate solicita anularea comenzii în orice moment înainte de expedierea produsului făcând clic pe butonul „Anulare” conținut în mail-ul.

3.6. În cazul indisponibilității Produsului comandat, Clientul va fi anunțat prin e-mail imediat și în orice caz în termen de treizeci (30) de zile din ziua următoare transmiterii comenzii. În cazul în care plata a fost deja finalizată, efeel asigură simultan să ramburseze Clientului suma deja percepută cu o inversare a tranzacției. (vezi paragraful de mai jos: 13. Proceduri de rambursare)

4. Preț, costuri de transport, taxe și taxe

4.1 Toate Prețurile publicate pe Site sunt în € (Euro). Acestea includ TVA (20%) dacă Produsele sunt expediate și livrate în Uniunea Europeană. Pretul nu va include TVA daca Produsele sunt expediate si livrate in afara Uniunii Europene (atunci cand sunt disponibile).

4.2 Efeel își rezervă dreptul de a modifica prețul Produselor în orice moment. Se înțelege că prețul Produsului care va fi perceput de Client este cel afișat pe Site la momentul depunerii Comenzii. Eventualele creșteri sau scăderi ulterioare transmiterii comenzii, nu vor fi luate în considerare.

4.3 Pretul produsului nu include costurile de transport. Costurile de livrare sunt suportate de client și vor fi plătite de către client împreună cu plata prețului total al comenzii.
Suma pentru toate comenzile este de 5 eur (inclusiv TVA) în Coș în timpul procedurii de cumpărare online și înainte de încheierea acesteia, precum și în e-mailul „Confirmare Comandă și Expediere”.

4.4 Prețul total al comenzii (cu indicarea separată a costurilor de livrare și a oricăror alte cheltuieli suplimentare) este întotdeauna afișat în Coș la finalul procedurii de cumpărare”. Acest total (care va fi indicat Clientului în „Introducerea comenzii”. confirmare ” și în e-mailurile „Confirmare comandă și expediere”), va fi suma totală datorată de Client în raport cu comanda de cumpărare. Nimic nu se datorează de la Client în mai mult de această sumă, în afară de eventualele taxe vamale (vezi paragraful de mai jos) .

4.5 Expedierea către anumite destinații foarte specifice poate necesita taxe și costuri suplimentare care sunt suportate de destinatar și plătite la livrarea produselor direct către autoritățile fiscale și vamale sau curierului. Clientul despăgubește efeel de astfel de taxe, taxe și taxe. Cu toate acestea, orice taxă, taxă, cheltuială sau altă taxă posibilă prevăzută de legile fiecărei țări specifice în care sunt expediate și livrate Produsele vor fi suportate în întregime de către Clienți.

 

5. Cum se cumpără

5.1 Achiziționarea produsului de pe site este posibilă cu sau fără înregistrare. Inregistrarea permite Clientului sa aiba o gama de servicii suplimentare, prin crearea unui Profil Personal.

5.2 În Catalogul online, Clientul alege selectează și adaugă în Coș produsele disponibile și care pot fi comandate, așa cum este descris în „Pagina cu informații despre produs”. În timpul introducerii comenzii, Clientul este obligat să furnizeze anumite informații personale (date cu caracter personal, destinația datelor, numărul de telefon fix și numărul de mobil, adresa de e-mail); și introduceți detalii valide ale cardului de credit al cărui responsabil legal este sau alte metode de plată (așa cum sunt prevăzute de acești Termeni și Condiții de vânzare).

5.3 Efeel își rezervă dreptul de a solicita informații și documente suplimentare pentru a stabili identitatea și proprietatea Clientului pentru efectuarea plății. Clientul garantează că toate informațiile furnizate sunt adevărate, exacte și complete (vezi paragraful următor despre Metoda de plată).

5.4 După plasarea comenzii (redirecționată), Clientul este invitat să imprime sau să salveze o copie electronică a acesteia și să păstreze în continuare prezentele condiții generale de vânzare, cu respectarea prevederilor privind vânzarea la distanță.

5.5 Clientul care a plasat comanda cu Log In (înseamnă că este Client înregistrat și și-a creat propriul profil).

5.6 Dupa confirmarea clientului a primirii corecte a formularului de comanda (vezi pct. 2.6), efeel proceseaza comanda si verifica datele introduse de client, modalitatea de plata, pregatirea produselor in depozit. În unele cazuri poate fi nevoie de un contact telefonic cu clientul sau de a solicita documentație suplimentară (vezi paragraful Metodă de plată)

5.7 Efeel comunică acceptarea comenzii prin trimiterea e-mailului „Confirmare Comandă și Expediere” care conține un rezumat al informațiilor deja conținute în Formularul de Comandă: datele țintă, descrierea și cantitatea produselor comandate, modalitatea de plată, livrarea datelor.

5.8 În caz de refuz, Clientul va fi anunțat de către efeel cât mai curând posibil (și în orice caz în termen de 30 de zile de la data plasării comenzii) prin trimiterea unui e-mail „Anularea comenzii” cuprinzând motivele. În cazul plății deja finalizate, efeel prevede în mod contextual rambursarea Clientului a sumei deja încasate cu o inversare a tranzacției (vezi art. 10. Modalitate de rambursare)

 

6. Modalitati de plata

După cum este menționat în paragraful 4.2 (Prețul produsului, costurile de transport, taxe și taxe) Vă rugăm să rețineți că toate tranzacțiile, inclusiv valuta, sunt traduse în euro în urma plății de către client.

6.1 Plata cu cardul de credit

6.1.1 În cazul plății prin Card de Credit, suma aferentă achiziției va fi debitată de către Banca imediat, la încheierea tranzacției efectuate de Client online.

6.1.2 În momentul plasării comenzii de către client, sesiunea web va fi redirecționată de pe site la o pagină sigură pe site-ul web al GP WEBpay (SSL). Pe un astfel de site, Clientul va putea finaliza plata Prețului
În niciun moment în timpul procesului de achiziție, EFEEL nu poate cunoaște informații despre cardul de credit al Clientului. Datele nu sunt accesibile de către EFEEL sau terți, nici la momentul plasării unei comenzi sau în momente ulterioare. Nicio arhivă a EFEEL nu păstrează astfel de date. În niciun caz, EFEEL nu poate fi făcută responsabilă pentru orice abuz fraudulos sau ilegal din partea terților, la plata produselor achiziționate de pe Site.

6.1.3 EFEEL își rezervă dreptul de a cere clientului, prin e-mail, să trimită o copie a față/verso a unui act de identitate valabil. Solicitarea prin e-mail va specifica perioada în care documentul trebuie să fie primit de către EFEEL. În orice caz, acest termen nu va fi mai mare de 5 zile lucrătoare. În așteptarea documentului solicitat, comanda va fi suspendată. În cazul unei solicitări, Clientul este obligat să trimită toate documentele solicitate în termenul specificat. Dacă EFEEL nu primește aceste documente în termenul solicitat ca în cererea prin e-mail sau primește documente invalide sau expirate. Contractul va fi în temeiul și în sensul art. 1456 cc, iar comanda va fi ulterior anulată, cu excepția dreptului la despăgubiri pentru orice prejudiciu pe care EFEEL s-ar putea confrunta ca urmare a comportamentului clientului. Incetarea contractului, Clientul va fi instiintat prin e-mail, in cel mult 2 zile de la data limita de depunere a documentelor solicitate de EFEEL si va avea ca rezultat anularea comenzii si i se va rambursa suma platita. In cazul in care EFEEL primeste documentatia solicitata in termenul specificat, termenele de livrare, adica preluarea Produsului in sarcina de catre curier, vor fi comunicate Clientului dupa confirmarea tranzactiei de catre Centrala de prevenire a riscului de frauda.

6.1.5 EFEEL nu poate cunoaște și nu stochează datele în niciun fel conectate la cardul de credit al Clientului sau cu orice alt mijloc de plată asociat contului respectiv).

6.2 Transfer bancar

6.2.1 Clienții pot plăti prin transfer bancar. Produsele comandate vor fi trimise după ce primim plata.

RON Număr cont bancar: RO72 BREL 0005 6026 6524 0100
Cod SWIFT (BIC): BRELROBUXXX

Destinatar: Media Leaders s.r.o.

Simbol variabilă (referință) : numărul dvs. de comandă

7. Livrare

7.1 Termenul „livrare” se referă la momentul în care efeel a încredințat Produsul Transportatorului definit care preia produsul în sarcina (criteriile pot varia în funcție de tipul produsului comandat și de destinație)

  • Sosește de obicei în 5 zile lucrătoare (poate varia în funcție de țara de destinație)
  • Livrare poștă internațională clasa I „Semnat pentru” - Internațional „Semnat pentru

7.2 Condițiile de expediere și termenii de livrare sunt menționate în mod specific în legătură cu produsul individual în fiecare „pagină cu informații despre produs”. Condițiile de expediere vor intra în vigoare de la data transmiterii comenzii, dacă nu se specifică altfel

7.3 În cazul în care sunt comandate mai multe produse simultan, cu o stare de disponibilitate diferită, efeel va efectua o singură livrare. Expedierea se va face respectând cei mai lungi timpi (ex. în cazul unui produs comandat cu starea „Epuizat”, împreună cu un produs cu starea „În Stoc”, ambele produse vor fi expediate cu timpul de livrare mai mare, adică 30 zile).

 

8. Livrare: taxe și termeni

8.1. Livrările de produse se fac la adresa poștală a destinației specificate de Client în Modulul de Comandă.

Taxe de ambalare și livrare

Standard mondial - 5 € (livrare în întreaga lume)

livrare în întreaga lume

8.2 Clientul este obligat să raporteze orice caracteristici speciale legate de locația de livrare a Produsului. În cazul în care sunt furnizate informații și detalii greșite, încărcarea oricăror cheltuieli suplimentare pe care efeel le va suporta pentru a finaliza livrarea Produsului va fi în sarcina Clientului.

8.3 Livrarea comenzii se referă la nivelul străzii. Nu livrăm la căsuțe poștale, oficii poștale și nu livrăm unei terțe companii implicate în transport / expeditori de marfă.

8.4 Toată responsabilitatea și riscul pentru bunurile achiziționate sunt în sarcina Clientului din momentul în care Serviciul Poștal are semnătura destinatarilor

8.5 Orice problemă privind fizica, corespondența sau caracterul complet al bunurilor primite trebuie raportată imediat de către Client la efeel și nu mai târziu de 5 zile de la data livrării prin raportare prin e-mail la [email protected]

8.6 În cazul în care Clientul solicită retrimiterea produsului achiziționat, efeel va proceda la o nouă livrare rezervându-și dreptul de a suporta taxa, pe lângă costuri, și costul returnării produsului către efeel.

8.12 In cazul in care produsul achizitionat nu este livrat sau este intarziat cu respectarea termenilor de livrare indicati in sectiunea Specificatii, Clientul il poate raporta prin email: [email protected] . efeel va examina reclamația și va notifica prompt clientului rezultatul prin e-mail în termen de maximum cincisprezece (15) zile lucrătoare.

9. Retururi: Drept de retragere

9.1 În conformitate cu articolele 64 și următoarele. din Codul Consumatorului (Decretul Legislativ nr. 206/2005), Clientul „Consumator” are dreptul de a se retrage de la cumpărarea Produsului fără penalități și fără a indica vreun motiv specificat, în termen de zece (10) zile lucrătoare de la primirea Produs. Conform termenelor precizate în punctele următoare

9.2 Efeel acordă Clientului, termene mai bune decât cele prevăzute de Codul Consumatorului (care prevede că clientul trebuie să trimită o notificare scrisă în termen de zece zile, prin scrisoare recomandată poștală cu confirmare de primire) pentru a-și exercita acest Drept, este suficient să comunice voința în termen 15 zile lucrătoare de la data livrării produsului, prin email: [email protected] Subiect: („Aș dori să aplic dreptul de retragere)

9.3 Comunicând retragerea, clientul trebuie să indice numărul comenzii (emis în momentul achiziției), Produsul sau Produsele pentru care intenționează să își exercite dreptul de retragere și să-și exprime clar intenția de a se retrage de la achiziție.

9.4 Odată primită cererea de retragere prin e-mail, Serviciul Clienți EFEEL va furniza prompt clientului instrucțiuni despre cum să returneze produsele. Produsele trebuie trimise la adresa companiei furnizată în pagina de contact.
Produsul trebuie returnat intact, nefolosit, complet cu toate piesele și ambalajele originale (pungi și/sau ambalaje), cu respectarea condițiilor de la următoarele puncte 9.5.

9.5 Cum se returnează - Returnează expedierea de către client

9.6 În cazul în care retragerea nu a fost efectuată conform art. 64 și următoarele. Codul Consumatorului și, mai ales, dacă Produsul nu este complet din toate părțile sale și/sau însoțit de accesoriile și/sau elementele sale care fac parte integrantă (ex, eticheta trebuie în continuare atașată produselor cu sigiliul de unică folosință, este parte integrantă a produsului) și/sau nu se află în ambalajul original, sau chiar atunci când este deteriorat sau utilizat de către client (produsele nu au fost purtate, spălate, utilizate) în afara limitei rezonabile de diligență; nu implică rezilierea contractului și, în consecință, nu va avea dreptul la rambursarea sumei plătite de Client pentru Produs. Produsul va rămâne la dispoziția Clientului în depozitul EFEEL, în așteptarea ridicării acestuia, anulând totodată și cererea de retragere.

9.7 În conformitate cu articolul . 67, al patrulea alineat, din Codul Consumatorului, numai după primirea produsului și numai după verificarea respectării pozitive a termenilor și procedurilor de exercitare a dreptului de retragere și a integrității (precum specificate în alineatele de mai sus), EFEEL va obliga, în termen de paisprezece ( 14) zile de la data primirii Produsului, si in orice caz in termen de treizeci (30) de zile de la data la care EFEEL a fost informata cu privire la solicitarea de retragere, ramburseaza sumele platite de catre client. Rambursarea va include taxele de livrare, dar nu și suma plătită pentru achiziționarea oricăror „servicii suplimentare de livrare”

FORMUL DE RECLAMAȚIE - (trebuie completat și expediat cu marfa returnată - se aplică 2 ani garanție pentru defecte ale produselor)

FORMULAR DE RETRAGERE - (trebuie să completați și să trimiteți cu bunurile returnate până la 14 zile de la primirea produsului)

10. PROCEDURI DE RAMBURĂRI

10.1 Rambursarea va fi efectuată cu o inversare a tranzacției de plată (dacă plata a fost efectuată de către client cu metoda cardului de credit)

10.2 În caz de nepotrivire între destinatarul produselor indicate în formularul de comandă și cel care a efectuat plata sumei pentru achiziție, rambursarea sumelor, în cazul dreptului de retragere, va fi efectuată de către Cool-mania, celor care au efectuat plata.

10.3 După cum sa menționat deja în Secțiunea 4.2, toate tranzacțiile efectuate de Clienții care locuiesc într-o țară a Uniunii Europene sunt convertite în euro ca urmare a plății de către client. Pentru plățile în alte valute decât euro, efeel returnează în continuare suma în euro, iar suma în valută este apoi calculată pe raportul de modificare în ziua în care se face rambursarea. Riscurile cursului de schimb sunt deci suportate de client.

 

11. Garanție convențională

11.1 Produsele vândute pe Website pot, în funcție de natura lor, să fie acoperite de o garanție convențională emisă de producător („Garanție convențională”). Clientul se poate baza pe această garanție numai față de producător. Durata, extinderea teritorială, termenii și condițiile de utilizare, tipurile de daune și/sau defecte acoperite și eventualele limitări ale garanției depind de producătorul individual și sunt indicate în certificatul de garanție conținut în cutia produsului.

Producătorul Produselor va fi răspunzător pentru orice daune cauzate de defecte ale acestor Produse.
Acest tip de garanție are caracter voluntar și nu adaugă, nu înlocuiește, nu limitează sau exclude și nu afectează garanția legală

 

12. Garantie legala de 24 de luni pentru defectele de conformitate

12.1 În conformitate cu Codul Consumatorului, toate produsele vândute pe Site către „Consumator” sunt acoperite și de Garanția Legală de 24 de luni care acoperă neconformitățile cu calitatea cerută și declarată în contracte (în temeiul art. 128 și urm. Leg. nr. 206/2005). Pentru a beneficia de serviciul de garanție, Clientul trebuie să păstreze chitanța de comandă („Confirmare de comandă și expediere” e-mail sau aviz de livrare prin curier sau dovada plății).

12.2 Garanția legală de 24 de luni acoperă defectele sau neconformitățile produsului, neevidente la momentul achiziției, existente la momentul livrării mărfurilor, dacă produsul este utilizat în mod corespunzător, conform destinației sale și conform stabilirii de către Producatorul (prevederile cuprinse in documentatia eventual atasata produsului.
Defectul de conformitate trebuie denunțat, sub rezerva revocării garanției, în termen de două luni de la data la care a fost descoperit.

12.3 Bunurile sunt considerate a fi conforme cu contractul dacă, în momentul livrării către consumator:

12.4 Prin urmare, sunt excluse din domeniul de aplicare al garanției legale defectele determinate de fapte accidentale sau de responsabilitatea Clientului sau de o utilizare a produsului care nu este conformă cu utilizarea prevăzută și/sau specificată în documentația tehnică poate fi atașată produsului.

12.5 În cazul apariției unui defect sau neconformitate a produsului, efeel asigură, fără taxă pentru client, restabilirea conformității produsului: prin repararea sau înlocuirea produsului cu altul cu caracteristici egale sau mai mari. În caz contrar, cu reducerea corespunzătoare a prețului sau rezilierea contractului, rambursarea sumei plătite.

12.6 Pentru a beneficia de Garanția Legală, Clientul trebuie apoi să furnizeze în primul rând dovada datei achiziției și livrării bunurilor. Este recomandabil ca clientul, în scopul unor astfel de dovezi, să salveze o copie a e-mailului „Confirmare comandă și expediere”, care se simte trimis sau orice alte documente care atestă data executării achiziției (de exemplu, bonul de livrare prin curier sau dovada plății).

12.7 Clientul trebuie să trimită către efeel o comunicare specifică, care necesită Eliminarea neconformității, prin e-mail [email protected] Subiect: Produsul este defect
Serviciul Clienți va oferi Clientului instrucțiuni specifice pentru fiecare produs în vederea activării garanției. Efeel va răspunde cu promptitudine la comunicarea cu Clientul, subliniind ce pași ar trebui să urmeze în continuare.

12.8 În cazurile în care aplicarea garanției prevede returnarea produsului pentru repararea defecțiunii, produsul trebuie returnat de către Client în ambalajul original, complet în toate părțile sale (inclusiv ambalajul și orice documentație și echipament accesoriu). Pentru a limita deteriorarea ambalajului original, se recomandă să-l puneți într-o altă cutie. Trebuie evitată atașarea etichetelor sau a benzii direct pe ambalajul original al produsului.

12.9 Reparația va fi efectuată cât mai curând posibil. Timpul mediu poate varia de la 15 la 60 de zile lucrătoare. In cazul depasirii nejustificate a termenului, Clientul poate solicita inlocuirea bunului sau rezolvarea contractului. Nu se pot solicita daune la efeel pentru orice întârziere a reparațiilor sau înlocuirilor.

12.10 În cazul în care defectul nu este constatat sau dacă nu ar trebui să fie o neconformitate a produsului, în conformitate cu Decretul legislativ nr. 206/2005, Clientului i se vor percepe costurile de verificare și reparare, precum și orice alte costuri ( transport etc.) eventual susţinut de efeel. Garanția este nulă dacă defectul a fost cauzat de neglijență sau utilizare greșită a cumpărătorului, fraudă, umiditate sau alte cauze care nu sunt legate de defecte de fabricație sau de producție.

 

13. Confidențialitate

13.1 Datele personale solicitate și furnizate de Client în timpul completării Modulului de Comandă sunt colectate și procesate pentru a satisface cerințele Clientului și nu vor fi în niciun caz licențiate unor terți. Efeel garantează clienților săi respectarea regulilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, sub rezerva codului de confidențialitate prevăzut în Decretul Legislativ nr. 196 din 30.06.2003 și modificările ulterioare.

14. Erori și/sau inexactități pe Site

14.1 Efeel se angajează în mod constant să verifice catalogul online pentru a preveni erorile sau inexactitățile. Cu toate acestea, este posibil ca site-ul web să conțină erori, inexactități sau omisiuni. Prin urmare, Efeel își rezervă dreptul de a corecta orice erori, inexactități sau omisiuni conținute pe Site, chiar și după ce a fost primită în cele din urmă o Comandă. De asemenea, își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza informațiile în orice moment, fără notificarea prealabilă a Clientului.